13-10-2014, 12:41
Ja da var min første Shovel solgt for litt siden, gikk til hyggelig ung mann fra Gjøvik så ville ha noe old school som sin første Harley.
DA kjøpte jeg meg en ny en som er bygget av Manyana Custom, denne gangen ble det en 79 modell 1340ccm med fotclutch! Veldig fornøyd med den sykkelen, rent og fint bygget!
Vekket også gløden i meg til å bygge en selv, her får jeg god hjelp av folk som har peiling også. Stilen vil være noe fra 70 tallet, driver å ser rundt nå etter inspirasjon før jeg begynner nedtegningen av hvordan jeg ca vil ha det.
Skal holde dere oppdatert med litt og litt info etterhvert som jeg finner det fram, slik at dere kan ta del i prosjektet fra start til slutt.
PS: Bilder av den nye sykkelen er vist under!

Vekket også gløden i meg til å bygge en selv, her får jeg god hjelp av folk som har peiling også. Stilen vil være noe fra 70 tallet, driver å ser rundt nå etter inspirasjon før jeg begynner nedtegningen av hvordan jeg ca vil ha det.
Skal holde dere oppdatert med litt og litt info etterhvert som jeg finner det fram, slik at dere kan ta del i prosjektet fra start til slutt.

PS: Bilder av den nye sykkelen er vist under!