26-02-2017, 22:07
Fant denne artikkelen på facebook.
måtte lese den og kan vel ikke si noe annet enn att detter har noe for seg.
les hele tråden
http://www.hotbikeweb.com/revving-in-low...-gear-tech
alle mine sykler må leve med høye turtall. en V-Twin på turtall over 2500 omdr/min synger mye bedre en en som bare holdes under 2500 omdr/min.
å gire sykkelen for lavere turtall på landveis hastigheter er rett å slett mer skadelig for motoren en å la den gå på det turtallen den har med original utveksling.
måtte lese den og kan vel ikke si noe annet enn att detter har noe for seg.
les hele tråden
http://www.hotbikeweb.com/revving-in-low...-gear-tech
alle mine sykler må leve med høye turtall. en V-Twin på turtall over 2500 omdr/min synger mye bedre en en som bare holdes under 2500 omdr/min.
å gire sykkelen for lavere turtall på landveis hastigheter er rett å slett mer skadelig for motoren en å la den gå på det turtallen den har med original utveksling.
A modest begining starts With a singel blow of a horn.
Hated by many and loved by few!
Hated by many and loved by few!