Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
14" apeheng på ultra classic
Hei, jag har en 2005 mod ultra classic (flhtcui efi) som jeg har satt på 14" apehang på, og trenger da lengre wirer,bremseslange og ledningsnett. Vil gjerne få tak i sånn komplett kit ala burly eller lignende. Sliter med å finne sånnt til min sykkel så er d noen som vet om et sånnt kit til road king vil passe på min?
Svar
Hei og velkommen til HD4UM Jan-Are.

Det er flere som selger forlenger til ledningsnettet til sykkelen din, en liten titt på ebay gav raskt flere til ca 30 dollar inkl frakt. Her kan du få slike med samme farge på ledningene som de du idag har, altså veldig enkelt å lodde til.
Road King har vel lite med stereo anlegg, så deres ledningsett i styret er ikke likt.

Når det gjelder bremseslange er det en gyllen mulighet til å gå over til flettet / teflon slanger. Disse kan du enten kjøpe i metervis og lage til selv (meget enkelt) eller kjøpe tilpasset til din sykkel (endel dyrere).

Clutch wire, ikke velg "made in china" produkt her.. LA Choppers er ett alternativ, men det finnes flere. Ofte blir det da for 15", men det passer greit til 14" som du har.

Hadde nok kjøpt alt for seg, ikke i en "kit".

Håper det gav det litt svar på spørsmålet
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Ok, takk for svar.
Svar
ta en telefon til Deathtrap- custom i Ski.
De kan ganske sikkert hjelpe deg.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  2015 Electra Glide Ultra Classic Low Bagger 1 505 21-08-2014, 13:58
Siste innlegg: Jan-Ivar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)