Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
-92 HD Fxstc softail "Black Succubus"
Tenkte jeg skulle legge ut min nydelige lille "Succubus" her på forumet. 
Kjøpte den nylig etter å ha gått 13år og drømt om min engen lille softail.
kunne liksom ikke annet enn å prøve på en handel når jeg såg den.

Hun trenger litt pleie da, og litt oppfrisking av lakk her og der, men, for å være en -92 med bare 59k på spidoen så var ikke det ikke noe galt egentlig. litt å sysle med når vinteren snart kommer  Exclamation 
Er en singelsykkel, som dere ser, siden stuket på bakskjermen ikke inviterer spesielt til passasjer   Tongue 

Gi meg en "like" eller to om du også liker henne^^ 

kanskje du også har en god idè om ting som skulle og ikke skulle vert på henne? bare å komme med forslag på ting og tang  Wink 

ps: bilder er i vedlegg... siden jeg suger og ikke skjønner hvordan jeg legger dem faktisk ut under texsten her  Tongue hurt

Svar
(La inn bildene i teksten for deg,,, slik at de ikke bare kommer opp som vedlegg).

Pen sykkel, og enkelt å se at ved å velge et mer "normalt" styre, som også bøyer seg litt bakover, tror jeg nok leteaksjonen etter en annen sadl er over. ELLER en annen mulighet er bakoverlente risers, altså de som styret nå er festet i, det finnes også de som har f.eks 45 graders knekk, og dermed kommer styret litt mer bakover.

Hvor "vakker" sykkelen er for andre, må du aldri bry deg om. Bare du liker den!!!

Ser det er ettermontert luftfilter, men at det ikke er lagt slanger ned fra utluftingen til toppen,men at den går tilbake til filteret. Dette er noe du bør vurdere til vinteren, også meget enkelt å gjøre selv (din skal ha utlufting i toppen, overgangen var 91/92). De 2 store skruene som luftfilter bakplaten er festet til i motoren, er hule, slik at de kan føre luft med seg... i denne luften er det 2 litt negative sider, men en positiv side. Den positive er at det er bedre for miljøet. Det negative er 1, varm luft som deretter skal inn i forgasser (du har sikkert hørt om intercooler,,, poenget er bare at dess kaldere luften er, dess mer kan en få ut av eksplosjonen som finner plass i forbrenningskammeret). 2, olje, det vil av og til komme endel olje sammen med luften, og selv om miljøet ikke liker at dette blir spydd ut på gaten, liker forbrenningen like lite olje i bensin/luft blandingen.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Vel.. var ute og kjørte her i 22.00 tiden tirsdag og fant fort ut at frontlyset på denne sykkelen min var i katogorien TOTALT! ubrukelig.. såg ikke den ting mer enn kanskje 5m forran meg.. og her jeg bor har vi ikke gatelys på vertfall 2 mil. såh, jeg var avgårde og handlet meg en 5 1/2" lykt /m H4 pære. tenkte det kanskje måtte gjøre susen.. joda.. nå ser jeg vertfall kanskje 30m forran meg helt greit.. men fortsatt så tørr jeg ikke kjøre over 60, for jeg ser absolutt ikke hva som kommer lengre fremme.. noen som har en idè på hvilken pære jeg eventuelt kan bruke for å få ting lyst opp ende litt mer? .. synes ikke det er så ille å kjøre i mørket.. men, jeg er også stooor tilhenger av å se noe når jeg er der ute på vegen   Smile

Fant også ut jeg har en for for jordingsfeil eller noe. kjøpte flett nytt batteri på mandag siden det som var på sykkelen var flatt. men, det tok bare 2 dager så er det omtrent utladet. irriterende  Yo-Yo

Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)

Svar
Kan være en ide å lage til et rele på lyset. Jan-Ivar tok seg bryet med å lage en bruksanvisning på hvordan en kunne sette dette opp.
https://hd4um.com/Thread-lys-forsterker?highlight=lys
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Følge brukanvisningen jeg laget som Bager linket til, Det gjør mye med lyset på sykkelen. 

Høres ut som om du har en del elektrisk å gjøre også. Ikke sikkert det er jord feil. hvis ladingen ikke virker 
tappes batteriet fort
Som oftest når man kjøper en brukt sykkel som en eller annen LØK har bygd om så ender man nesten med å legge ett nytt elektrisk anlegg.

Det første du skal sjekke er kontaktene under tanken. der pleier man å finne diverse brente kontakter.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
hmm… selgeren av sykkelen sa han hadde gått over det elektriske når jeg var og såg på den.. og at der bare var å bytte batteri, så ordnet dette seg..
rekner igrunn det er disse fine blinkeresene som står på som får følestrøm selv når de er av.. skall se på det i morgen tenker jeg.. har tatt med meg fluka fra jobben, så får jeg se.
hmm.. ordne til ett bra relè er ingen dum idè ^^ takker for linken om dette ^^ ..

som sakt.. får sjekke over og se hva jeg finner i morgens ^^ .. "stay tune for updates" xD …
Svar
*update* …

etter å ha sett litt på saken i dag. målt og herja på, så har jeg kommet frem til att hun dessverre ikke lader. såh!.. da blir det vel nye deler til uka da :/ … vakke dette jeg forventet når jeg kjøpte den Sad grrr!
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  Softail Bad Boy Jan-Ivar 2 251 14-08-2018, 22:23
Siste innlegg: Jan-Ivar
  Prosjekt Black Viking HD1340 14 5,012 28-02-2014, 8:21
Siste innlegg: Nostalgia

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)