Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Charity Run Norgestreffet
[Bilde: crnt-flayer.jpg]

Under Norgetreffet blir det en Charity Run hvor innsamlingen går til Barnekreft foreningen.

Charity Run blir en 12 mils tur på lørdag 4. Juli.
Turen blir både langs kyst, gjennom trange daler, gode svingete veier, en tur blant noe av de vakreste Rogaland har å by på.

For å kunne støtte Barnekreft foreningen, vil turen dermed bli en tur en må betale for å kunne delta i.
Sjåfør med sykkel kr 100
Passasjer kr 50

Alt innsamlet beløp går direkte til Barnekreft Foreningen

Utenom de inntektene som Charity Run / Fellesturen genererer, vil vi ha ett eller flere opplegg under Treffet, der de som f.eks ikke ønsker eller har mulighet til å delta på selve Charity Run / Fellesturen fortsatt vil få mulighet til å kunne bidra.

HD4UM.COM / MF-Zeeland som har tatt initiativ for dette, har jobbet med dette siden i fjor og har kontaktet endel rundt i landet for å få flere mc-relaterte firma til å bidra med noen kroner til saken eller produkter som kan auksjoneres ut under treffet. Bedrifter og også Magnus Moan og Gerry Kasparov har valgt å støtte dette, noen med penger, andre med "items" som vi skal auksjonere under treffet til inntekt for Barnekreft Foreningen.

Sandnes MC har også lagt ned mye tid for at denne Charity Run skal bli en suksess.

Varaordfører i Sandnes Pål Morten Borgli kommer til å appellere saken fra scenen på Treffet på fredag.

Eddi Eidsvåg skal være aksjonist for "items" vi kan auksjonere bort med inntekt til Barnekreft foreningen.

Vi vurderer også om vi skal ha en skjerm som viser en oppdatert liste over:

"10 på topp av bidragsytere"

"10 på topp klubber"

"10 på topp firma"

Hvor vi viser frem de som støtter saken mest. Og selvsagt en egen eksklusiv liste over generøse enkeltpersoner.

Vil du i forkant støtte Barnekreft foreningen, støtt da ved å sende ditt bidrag direkte inn til:

Barnekreft Foreningen

Bankgiro 7058 09 33333

Merk bidraget med "Charity Run NT"

Ditt bidrag må da være inne før 15 juli slik at vi kan få en oversikt fra Barnekreft Foreningen på hvor mye som er samlet inn ved bruk av bankoverføring.

Din deltagelse hjelper kampen mot barnekreft!!!

Twin Thunder nølte ikke når jeg fortalte at min sykkel ikke ville bli kjørbar dette året, de sa med en gang at de stilte en Indian tilgjengelig som jeg kunne bruke mens jeg var i Norge. Dette blir da også sykkelen jeg bruker når jeg guider Charity Run gjennom kjøreruten. Dette kommer i tillegg til støtten Twin Thunder gir.

Video

Kart over Charity Run kjørerute

Kjørerute Charity Run Norgestreffet 2015

Støttepartnere:
Sandnes MC
MF-Zeeland
HD4UM.com
Twin Thunder
Indian Motorcycle
Victory Motorcycles
Polaris
EBR
Magnus Moan
Bikerstreet
Norsk Motor Import
Harley-Davidson
Harley Riders MC Lyngdal
Garry Kaspraov
Deathtrap-Customs
TV2
Scandic Hotels
Stormester&Stormester (Simen Agdestein)

Takker MC-Avisa for at de gratis skal annonsere om denne Charity Run både i avisen og på nettet.

For bedrifter som også ønsker å støtte dette, vennligst ta kontakt ved bruk av email adressen til forumet (Kontakt oss knapp nederst på siden)
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Håper at medlemmer og lesere av HD4UM også har mulighet til å støtte dette. Hvis en ikke skulle ha sjanse til å delta på selve Charity Run Norgestreffet, håper jeg at en kan sende inn ett bidrag til Barnekreft Foreningen. Er også lov å skrive svar her under om at en har støttet Smile
Svar
Idag kom det en pakke full med goodies fra EBR som skal auksjoneres ut under Norgestreffet. Fra DVD, T-Shirts, MC Trekk (tykkeste og mest robuste jeg noen gang har sett), transport utstyr osv osv.
Svar
Skal prøve å få blitt med på turen.
Er en god stubb herifra på 4 gear nå etter at jeg drevet den ned. Argh
Svar
Fikk idag melding fra sjakk geniet Garry Kasparov om at også han støtter Charity Run under Norgestreffet Smile

Så til dere som ønsker ett sjakk brett med signatur av selveste Garry Kasparov,,,,,,,,under auksjonen til Norgestreffet er det bare til å by!!
Svar
Varaordfører i Sandes Pål Morten Borgli var villig til å stille opp for å presentere Charity Run under Norgestreffet!!!
Svar
Deathtrap Customs støtter også Charity Run Norgestreffet!!
Svar
Det ser nå ut til at en bør se på TV2 Sportskanalen eller Sumo den 16, kl 16 og litt utover,,,, kan hende noe er forutsatt og noe kan komme som en overraskelse,,, men husk å klistre deg foran tv da.
Svar
TV2 gir 3 stk TV 2 SUMO Premium abonnement til dette formålet Smile Verdi av 2999 kr pr stk.
Svar
Jeg hadde håpet å kunne være med men nå har Konstabelen stoppet igjen...............
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  Charity Run NT Bagger 0 1,338 13-07-2015, 13:05
Siste innlegg: Bagger

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)