Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crazy design
Tenkte å bygge om en Tour Glide, men da på en crazy måte. Eksos med ide fra amerikansk lastebil, hvor eksosrørene går rett opp, en bred planke som skal gå fra veltebøyle fremme til bakstykket (bakstykket er også usikkert moment), velge bort kofferter, men beholde ca samme bredde, med å bruke en lignende løsning som vw bobble (gammel modell) har bak, altså med luke.

Planen er å lage dette med stål, ikke polyester. Skulle det vise seg at jeg kan bruke deler av en eller annen bil, for å modifisere, gjøre smalere osv, mottas slike tips med glede Smile

Legger ved bilder som viser litt av ideene. Kom gjerne med råd og tips,,,,

Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Kan vel ikke bygge om en så fin sykkel.

du må nok ha side vesker for å få det til å se bra ut med stigtrinn
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
Sidevesker, tenkte på å lage en bred rumpe, hvor side skjermene gikk langt ned, på samme måte som vesker på en måte, men da med stretch.
Siden jeg ønsker å ha eksos rør stikkende opp en eller annen plass der bak, var tanken å lage disse skjermene med dørhengsler (slik som på en bil) hvor en kunne åpne de bakfra (samme retning som på en bil). Bak hvor eksos røret kommer, vil jeg lage en type koffert, eller la oss si det slik, plassen som blir igjen etter eksos røret blir en type bil koffert, og en vil da ha litt plass også på sidene (fra eksos rør, og bak) pluss plassen etter original bak skjerm, la oss si 7-10 cm.

Ang bygge om en slik fin sykkel,,,,,,noen år for sent ute med den Jan Ivar......Har bare blitt litt lei baken jeg har på sykkelen nå, selv om den også er unik, og ikke kan kjøpes.
I kåpen (men regner med det blir en stund til jeg starter på den), kunne jeg tenkt meg å lagt inn lykter fra Alfa Romeo, altså 3 på hver side. Disse er ei heller enormt store, og en av de tre vil da bli bink lys, slik det også er på Alfa Romeo. Men det designet får komme senere.
Får se om jeg får sette meg ned å tegne litt (ikke min beste kvalitet), da forstår en bedre designet jeg så noe lunde tenker på
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
har du noen bilder av sykkelen slik den er i dag
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)