Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Deler som passer Sportster fra andre harleyer
Hei Argh
Jeg er ny her..?
Akkurat kjøbt en Sportster so skal ha en kraftig ombygging i løbet av den fine vintern det ser ut til a bli?

Så spørsmålet er
Nogen som vet om det er fremflyttersett fra ander harleyer som passer eller kan modifiseres til Sportster ??
Hilsen dansken)
Svar
He he, måtte flire litt, "Jeg er ny her..?" joda det stemmer det, du ble medlem idag og er ny her,,,,,Smile

Etter min viten er sportster settet ett eget sett, og blir ikke helt uproblematisk å bruke fra feks softail.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Alt kan vel tilpasses om man bare har rett utstyr og en god porsjon med tålmodighet.

men du gjør det enklere for deg selv om du kjøper deler som er tilpasset din motorsykkel.
A modest begining starts With a singel blow of a horn.
Hated by many and loved by few!
Svar
Ser den.. Men det settet j har finnet produseres ikke til Sportster ..?
Svar
De fleste fremflytter sett som lages til Sportster krever at man erstatter de fremre motorfestene med medfølgende fester som
forpinner og gir/bremsepedal festes på. det følger også med diverse stag og overføringer som festes til de opprinnelige gir og bremse akslene

for å kunne bruke fremflytter sett fra Big twin må du rett å slett lage nye fremre otorfester som har fester so fremflytter settet passer på. så må det lages overføringer som gjør at du kan betjene gir og brems.
på bremse siden kan du nok bruke hovedsylinder som følger fremflytter settet og bare sette på en lengre bremseslange.
men på gir siden må du lage en overføring.

men som sagt alt passer o man sitter med kunnskap og utstyr til å lage det man trenger.
A modest begining starts With a singel blow of a horn.
Hated by many and loved by few!
Svar
Jeg legger med glede merke til at på dette lille, men sterkt voksende forum, at du får flere og mere utfyllende svar!
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  Sportster må til doktoren HDKnut 2 1,065 12-09-2019, 9:41
Siste innlegg: Bagger
  Sportster til Fruen Jan-Ivar 21 4,909 18-03-2017, 10:36
Siste innlegg: Jan-Ivar
  Breifront på sportster. ratster 8 8,028 29-03-2016, 17:14
Siste innlegg: ratster

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)