Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Email problemer
Hei.

Jeg syntes det var litt merkelig med email etter oppdateringen til forumet. Tidligere fikk (hvis valgt) en email når en hadde fått personlig melding.
Dum og godtroende som jeg var, trodde jeg dette var endel av systemet etter oppdateringen. Men idag gikk jeg gjennom endel logger, og fant ut at oppdateringen hadde forandret på passordet i systemet, noe som medførte at passordet ikke var riktig og email ikke kunne bli sendt.

Selv om dette ikke er det verste med tanke på påminnelse ved en PM, var dette tragisk allikevel. Nye brukere har ikke fått bekreftelse, og selv om jeg aktiverte de for hånd, er det nok flere som ikke har fått dette med seg.
Dette problemet var også gjeldende for de som hadde glemt passordet sitt for å kunne logge inn, med å trykke på mistet passord, er det nok ikke kunnet bli sendt noen email, og bruker kunne ikke lengre logge inn.

Jeg legger meg flat og beklager....

Gi melding hvis det fortsatt er problemer...For de som har glemt passordet, prøv en gang til å trykke på mistet passord, skulle ikke det hjelpe, send meg en email.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  Problemer med å logge inn Bagger 0 957 15-09-2018, 9:55
Siste innlegg: Bagger
  Indian har problemer med å selge Harley-Davidson Bagger 0 1,588 24-07-2014, 16:14
Siste innlegg: Bagger

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)