Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forandring av forumet
Hei.

Jeg kommer til å redusere kraftig i nyhetsavdelingen, altså å skrive om nye produkter eller annen nyhet innen motorsykkel. Kommer til å skrive hvis jeg tror det har stor interesse.

Jeg kommer til å bruke mer tid på tekniske artikler, både enkle oppgraderinger en kan gjøre selv, til meget spesifikk teknisk for de som liker det.

Jeg håper og tror at flere kan ha nytte av mer teknisk diskusjon og artikler, selv om besøkstallet kanskje vil reduseres.

Har dere noen ideer om hva jeg bør skrive en artikkel om, skriv det her under. (ønske om f.eks artikkel om kamaksel og valg.....) ja, så bare gi lyd

Kommer dermed til å forandre litt på "hjem"/"landeside/portal for å få den litt mer relevant og grei, dette tar nok litt tid, så imellomtiden kommer alle de nyeste trådene automatisk til å vises på portalsiden.
mvh
Bagger
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Dette høres veldig fornuftig ut.

Når det gjelder teknisk er det jo mye å skrive om.

Hvordan justere tenning, Hvordan fungere en forgasser, en god teknisk artikel om kamaksler hadde jo vært moro.

Keep it up!
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
Jeg må bare beklage at jeg ikke har kapasitet til å holde meg/dere oppdatert på nyheter.
Men du er jo helt RÅ på teknisk kunnskap Bagger!
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  Oppdatering av forumet Bagger 16 3,124 11-06-2015, 19:49
Siste innlegg: Bagger
  Nyheter på forumet Karl Arve 1 2,203 01-10-2013, 20:55
Siste innlegg: HD1340

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)