Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forum utvidelse eller ikke?
Jeg er mest opptatt av at dere brukere av forumet får den informasjonen dere forventer, og at forumet er en plass hvor vi føles hjemme.

Siden starten av dette forumet, har nyhetsavdelingen vært en viktig del av forumet, og den kommer fortsatt til å forbli slik. Som nevnt tidligere på forumet har tutte satt seg villig til å være med å dele nyheter (vi kommer alle til å savne han når han blir borte ett par måneder for å kjøre rundt i Europa på en splinter ny Street Glide, men håper jo at han tar seg tid til poste en liten hilsen av og til).

Men spørsmålet er ganske enkelt, skal vi utvide selve forumet (tenker ikke på nyhetsavdelingen, den omtaler idag amerikanske motorsykler), men om vi skal gi plass i forumet til andre amerikanske merker, slik som Victory, Indian og EBR?
Jeg tenker her på om vi skal ha en plass hvor de kan kome med problemer og løsninger, vise frem sin sykkel osv.

Håper dere kan gi deres mening på om dette er noe vi ønsker eller ei.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Kjør på!
Svar
Høres ikke dumt ut det nei. kan jo hende det blir mer fart i sakene da
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
Ser ikke noe problem med det.
Har pratet med flere som kjører Triumph og Norton.
De ville også gjerne blitt med, men hvor skal man sette grensen. En Speed Trippel er langt fra en Bagger.
Svar
Da har jeg laget til noen nye kategorier, hvor Indian, Victory og EBR får sine egne plasser i forumet.
Jeg trengte ikke mye overtalelse he he.
Jeg tror at vi satser på amerikans produserte merker, dessverre tutte. Det finnes også andre amerikanske merker, både som har blitt produsert tidligere, og som deg idag bare finnes veteran modeller av, samt endel som produserer med feks en S&S motor, men står selv for resten av delene.
Jeg tror vi først for satse på de litt mer kjente merkene som Harley-Davidson, Victory, Indian og EBR.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  Seig dra på høyt gir eller gire ned hva er best? Jan-Ivar 1 605 26-06-2017, 23:34
Siste innlegg: tutte
  Definitivt ikke Harley eller V - twin sindbad 3 580 17-11-2015, 20:12
Siste innlegg: sindbad
  Forum navn Bagger 3 760 12-04-2015, 20:11
Siste innlegg: Bagger
  Tyskland med bomvei men ikke for MC Bagger 3 958 30-03-2015, 12:02
  Importert fra USA eller ikke? Bagger 2 2,131 07-06-2014, 17:12
  Harley-Davidson og eller kone selges Bagger 1 880 09-12-2013, 17:59
  Hvordan man ikke skal kjøre sykkel tutte 4 2,738 20-10-2013, 17:18
  Ikke for raskt i svingene med Bagger Bagger 3 1,234 12-03-2013, 9:19

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)