Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hei!
Har saumfart nettet etter et fornuftig MC forum og endelig ser det ut til at jeg har funnet et der man ikke diskriminerer noen for interesser eller tilhørlighet.

HD har alltid vært en drøm og nå blir den snart realisert.
Falt for en kvinne i beste alder og dermed ble det også en Softail Custom 105th Anniversary som vi gleder oss til å dra på tur med.

Holder på med lappen, så det blir med å stryke og klappe sykkelen i garasjen ganske så ofte. Det ble underkjent å ha den på soverommet.

Mye å lære om både det ene og det andre, men er mye spennende lesing på forumet.

73

/F
Svar
Velkommen hit Filip, vi skal ta godt vare på deg. Gratulerer med cool sykkel. Kos deg.
Svar
Hei og velkommen Fillip Smile
Fra dette forumet startet var intensjonen at alle var velkommen, uansett tilhørighet. Dermed ser en at noen har valgt å vise hvilken klubb de er i, og ingen har gitt noen negative kommentarer på dette..
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Hei og Velkommen

Gratulerer med en ung dame. 105th anniversary sykkel er jo tross alt en 2008 modell
kjører selv en 1995 Tour Glide og har en 1973 Super Glide som prosjekt sykkel i garasjen.
kjører som du ser i avataren min i Klubb har fått jobben som Road Captain.

Skjønner godt at du ikke fikk ha sykkelen på soverommet. jenter liker ikke konkuranse.

Lykke til med førerkort. blir det øvelses kjøring til helga snakkes vi kanskje hos Wino s crew.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
Da er lappen i boks!

/F
Svar
Kjempebra Filip!!!!! Gratulerer så mye Smile
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Gratulerer Filip!
da gjenstår jobben med å oppnå Full Patch!

Kjør pent så sees vi sikkert etter veien eller på ett treff.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
Congrats Smile
Svar
Så bra da rekker du litt turer før snøen kommer
Svar
Ser ut som vi rakk det omtrent samtidig. 10 oktober ble jeg også stolt eier av ei 85 fxst custom. Grattis med lappen.
Svar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)