Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heisan!
heh.. Nå når jeg har laget post om sykkelen min på "medlemmers sykkler og prosjekter" så er det vel kanskje smart å intodusere meg også.. litt feil rekkefølge men x) 

heter Tor
 er 34 i september
 bor ved roten av Helvete (er ett turiststed som da faktisk kaller seg "Helvete" så er ikke ufint ment) øverst i Vestre Gausdal
 her bor jeg da i mitt lille palass med min Alaska Huskey, Billik. 
 Jobber for Scania på lillehammer. skrur skikkelig lastebil jeg. ikke no volvo tull  Tongue 

Har tatt meg om lag 13år før jeg nå endelig fikk kjøpt meg en skikkelig Softail. har liksom alltid vert softail som var tingen for meg.. har vert mange sultne blikk på forbikjørende eiere av softailer oppigjenom åra.. mye mysing på vårslipp og lignende. så når jeg fikk sjangsen på å kunne ta lappen og få meg en selv så hoppet jeg raskt på den. Og nå er det gjort Big Grin

Skall bli deilig å få bytta bort bilen når jeg skall avgårde på turene mine Rundtom det ganske land Smile er veldig tillhenger av å ha sportskamra på hjelmen o.l når jeg er ute og kjører. lage litt motoVlogg og lignende. har i vertfall gjort det en del på mopeden jeg brukte å øve meg på Big Grin og hatt med meg montert i bilen min. Og tenker fortsette med det nå når jeg har skikkelig sykkel Cool får håpe der kanskje er muligheter for å laste opp noe slikt på forumet her etter vært Smile 

jaja.. det var meg da.. er ikke så mye ellers å fortelle egentlig.
Svar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)