Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvem er cocatommy
Han/hun er inne nesten hver gang jeg er online. Koselig det, men hva med en introduksjon om hcem en er? Hva med at en først må fjennom en introduksjon? Før en kunne lese alt, svare osv.

Men cocatommy, Hvem er du?
Svar
CokaTommy( navn etter drikken ) Her, Hehe, mulig jeg er innom litt ofte, men blir litt hekta...
Tommy -34 år ,Bor i Trondheim, men er fra Jessheim.
Har kjøpt meg en 2000mod Super glide sport. men har ikke mc-lappen enda.
Ellers fint forum!
Svar
Hei hei og velkommen ( sikkert litt sent ute, men men)

Ja, jeg syns også at det er et bra forum.
Det er andre som er større, men jeg liker informasjonen om saker og ting Smile
Svar
Velkommen CokaTommy. Kjekt at du liker forumet Smile
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
(06-02-2013, 20:25)Gubben Skreiv: Han/hun er inne nesten hver gang jeg er online. Koselig det, men hva med en introduksjon om hcem en er? Hva med at en først må fjennom en introduksjon? Før en kunne lese alt, svare osv.

Men cocatommy, Hvem er du?
Det er flere forum som krever at en først må introdusere seg, men jeg velger å tro at det er få som leser det, og at det er ubehagelig eller tungvint for ny bruker.

Men hvis det er mange som ønsker at nye medlemmer må introdusere seg, gi mld
Svar
Velkommen CokaTommy.
Svar
Hvordan går det CokaTommy, har du fått deg lappen slik at du kan cruise rundt i sommer?
Svar
Nope, venter på våren og bare veier, ferdig med teorikurs og teoriprøve. Dynaen er klar.
Svar
Høres bra utSmile Da er det ikke lenge til det er en til med god HD følelse på veien.
Gi tilbakemelding når du får lappen Smile
Svar
Ikke kjørt opp enda, må si dagens regler /krav til ferdigheter er ganske høy. forventes jo nesten at man er ferdig verdensmester for å få lappen.
Hadde de vært like strenge for 16 år siden hadde jeg ikke kjørt bil i dag, men tatt buss...
Er vel ferdig med å svime rundt i kjøregård , skal en tur på bane, de er jo greit, men koster jo 4250 kr, så skal jeg på langkjøring eller hva de kaller det, kostet vel ca 3500kr og da har jeg alt hatt 4 dobble kjøretimer til 1600kr pr gang.
Godt det snart er feriepenger og skattepenger!
(Det var dagens utblåsing--- Jeg VIL ut å kjøre i sommerværet vi har i bartebyen nå!!!)
Svar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)