Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Keihin forgasser renner over
Har en nyoverhalt keihin cv forgasser på min 99 fatboy. Den går like ens etter overhaling og bytte av paktninger etc som før. Den går på full gass når jeg starter sykkelen og det renner bensin ut av hullet nåla går nedi samt det ene hullet som luftfilteret skrus fast i. Har justert ned nåla også til ingen nytte. Gasswieren er også helt slakk. Hva kan jeg gjøre???  duh
Svar
Hei Trond 82. Vil tro dette er flottøren som lager problem. Du kan bøye "fjøren" litt for å se om det hjelper. Når du først har den oppe (flottøren) se for sikkerhetsskyld at det ikke er veske i selve flottøren, altså at plastikken lekker, slik at flottøren fylles med bensin, og dermed synker.

Prøv forst dette med flottøren, hvis det ikke skulle være løsningen, tar vi det derfra.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Har skiftet flotøren å justert ut i fra en video på youtube. Så den og tilbehøret der er nytt. Merkelig at det renner bensin på de plassene. Nesten akurat som om nåla ikke råker hullet ell noe.....hmmm..... Men skal skjekke jeg!! Tusen takk for svar!!
Svar
Se samtidig etter at den ikke henger seg fast..Og selvsagt at den er i vater (vaterpass)
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Den er god!! :-)
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  Billig forgasser opgradering Jan-Ivar 0 180 06-04-2023, 10:44
Siste innlegg: Jan-Ivar
  Bedre justering av Keihin forgasser HD Shovel Bagger 2 9,066 28-01-2023, 22:37
Siste innlegg: tomruig
  Thunerslide vs original slide i CV forgasser Jan-Ivar 5 4,290 14-04-2018, 17:40
  CV forgasser på en Shovelhead Bagger 1 7,211 27-02-2014, 0:45
  Justering av CV forgasser frihågen 7 8,758 20-02-2014, 22:50
Siste innlegg: Gubben
  Keihin CV bensin nippel mod. Jan-Ivar 1 2,810 12-02-2014, 15:46

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)