Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Løftebord

.jpg   20170713_122827.jpg (Størrelse: 34.15 KB / Nedlastinger: 28)
Vel da har an handlet inn MC løftebord.
Fikk igjen noen kroner på skatten å da var det på tide å invistere i noe jeg har ønsket meg lenge.
Derfor ble det en tur til http://www.gasolin.no med bil og tilhenger for å hente hjem bordet.

Vurderte først å handle på Biltema. har flere bekjente som har dette bordet, men tenkte som så
at med 3 sykler i garasje kommer dette bordet til å bli mye brukt. Derfor ble det å legge på ett
par tusenlapper for å få ett bedre bord.

Bordet kan løftes med vanlig fotpedal eller med Luft fra kompressor. 
kan ikke si annet enn at det er en helt annen verden å stå oppreist eller kunne sitte ved siden av sykkelen og skru.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
Har vurdert dette selv, ser ikke så godt på bilde, men kjøpte du med jekken også?
Svar
Kjøpte rammejekk samtidig, først og fremst for å få sykelene til å stå stabilt men også veødig greit når du skal løfte opp for å skifte hjul.
Svar
Gjorde samme tur som deg for noen uker siden. Veldig fornøyd så langt Smile
Svar
Veldig fornøyd selv også så langt.

godt å slippe å krabbe rundt for å skifte olje osv.

Holder på å utbedre en olje lekkasje fra primærkassa på Tour Glide`n. passe på å demontere en krenglete startmotor med det samme. den nektet fra tid til annen å slå inn. har nå plukket den i atomer og vasket rent for gammelt fett og skit og smurt opp ale deler igjen.
mye enklere å gjøre denne jobben nå som a kan sitter på en krakk og skru i setdet for å krabbe rundt på alle fire.

Måtte ta en runde bare for å glane når jeg først hadde tatt turen til Porsgrund.
Kunne glatt ha brukt en halv million hos Gasolin.no og fortsatt ikke fått kjøpt alt jeg bare må ha.
Fruen kaller det for en verktøy fetisj. skjønne rikka hva hun mener
Svar
Nå har det vært sykler opp og ned på bukken flere ganger.
Fatter ikke at jeg ikke har kjøpt løfte bord tidligere. det er så mye enklere å jobb når man kan løfte det opp i stå høyde.
eller man kan sette seg på en krakk ved siden å jobbe.

Like rdu åp skru motorsykkel er løfte bord ett must. det aller viktigste når man skrur Harley Davidson er å kjøpe tommer verktly av god kvalitet først og fremst uten det blir det bare surr.
Men enn godt løfte bord er også uunværlig spør du meg.
Svar
(13-08-2017, 19:58)Jan-Ivar Skreiv: Nå har det vært sykler opp og ned på bukken flere ganger.
Fatter ikke at jeg ikke har kjøpt løfte bord tidligere. det er så mye enklere å jobb når man kan løfte  det opp i stå høyde.
eller man kan sette seg på en krakk ved siden å jobbe.

Like rdu åp skru motorsykkel er løfte bord ett must. det aller viktigste når man skrur Harley Davidson er å kjøpe tommer verktly av god kvalitet først og fremst uten det blir det bare surr.
Men enn godt løfte bord er også uunværlig spør du meg.

Ikke får man så vondt i ryggen heller
Svar

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)