Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Min første Harley!
Har bestilt meg en Fat Boy Special 2013 og har aldri eid noe annet enn ett par mopeder i min ungdom.
Ligger jeg liste for høyt eller går det fint?
Sykkelen veier vel over 300 kg. så jeg lurer litt på hvordan det blir å håndtere..

Har Dere noen erfaringer Dere vil dele med meg?
Svar
Hei Foxen78, og velkommen hit Smile

Du legger ikke listen for høyt. Din sykkel har veldig gode bremser og flere andre kjøreegenskaper en eldre hd sykler. Tenker ikke på vekten som 300 kg, når en kjører merker en ikke tyngden. Det er kun i veldig lav fart eller dytting at en merker tyngden.

Velger du derimot å montere fremflyttersett blir det endelig annerledes å kjøre, men slikt som med alt, en vennes til sykkelen en har.

Men et godt og viktig tips er å venne seg til sykkel MYE
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Grattis med valget. tenker detta blir bra jeg
A modest begining starts With a singel blow of a horn.
Hated by many and loved by few!
Svar
Hei! Ny på forumet her jeg også.... Har hatt sykkel før, (noen år siden..), og har lenge hatt lyst til å kjøre litt igjen. Avgjørelsen ble tatt da jeg så bilde av HD CVO Breakout! Jeg fikk tak i siste sykkelen som var lovet Norge, hos Lazy Boys i Oslo. Den blir hentet i Oslo til våren... Gleder meg som et barn!! :-)

Geir
Svar
Hei Breakout. Velkommen til forumet, og ikke minst gratulerer med kjøp av sykkelen Smile

Vil anta at vinteren 2013/2014 blir din lengste he he
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
(09-10-2013, 17:15)Bagger Skreiv: Hei Breakout. Velkommen til forumet, og ikke minst gratulerer med kjøp av sykkelen Smile

Vil anta at vinteren 2013/2014 blir din lengste he he

Den blir veeeeeldig lang ja! :-)
Svar
Velkommen og grattis med super sykkel.
Ja kan tenke meg vinteren blir lang
Men det kommer OL så håper det hjelper
Svar
Jo velkommen og gratulerer med nye sykler begge to.
Mitt råd er vel praktiser og praktiser , nødoppbremsinger og svingkjøring på lukka område til dere blir lei. Sett opp kjegler og bli godt kjent med sykkelen før dere kaster dere ut i trafikken så dere vet hvordan sykkelen oppfører seg i en pressa/stressa situasjon. Det er vel de første mnd som er skumlest.
Dere finner en del råd og tips her inne på forumet.Smile
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  Endelig en ny Harley Gubben 1 1,322 11-04-2022, 22:04
Siste innlegg: Bagger

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)