Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny Shovel og klar for å bygge min egen!
Ja da var min første Shovel solgt for litt siden, gikk til hyggelig ung mann fra Gjøvik så ville ha noe old school som sin første Harley. Smile DA kjøpte jeg meg en ny en som er bygget av Manyana Custom, denne gangen ble det en 79 modell 1340ccm med fotclutch! Veldig fornøyd med den sykkelen, rent og fint bygget!

Vekket også gløden i meg til å bygge en selv, her får jeg god hjelp av folk som har peiling også. Stilen vil være noe fra 70 tallet, driver å ser rundt nå etter inspirasjon før jeg begynner nedtegningen av hvordan jeg ca vil ha det.

Skal holde dere oppdatert med litt og litt info etterhvert som jeg finner det fram, slik at dere kan ta del i prosjektet fra start til slutt. Smile

PS: Bilder av den nye sykkelen er vist under!

Svar
He he tøfft dette herSmile

Gratulerer så mye med ny sykkel. Du venner deg sikkert raskt til fotclutch, er noe tøfft med slike ting også.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Du har hatt hellet med det Shoveltom.
Satt lenge å sikla på den Choppern selv men uten penger blir det ingen handel.

fot clutch er moro når du får det til, men kan være ett helvete. det viktigste er å få justert pedalen slik at den er lett å betjene.

skal bli moro se hva du dukker opp med. Så vidt jeg forsto hadde du kontakter i Lowbrows MC Hicktown.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
(13-10-2014, 17:17)Bagger Skreiv: He he tøfft dette herSmile

Gratulerer så mye med ny sykkel. Du venner deg sikkert raskt til fotclutch, er noe tøfft med slike ting også.

Takk takk! Big Grin
Svar
(13-10-2014, 19:23)Jan-Ivar Skreiv: Du har hatt hellet med det Shoveltom.
Satt lenge å sikla på den Choppern selv men uten penger blir det ingen handel.

fot clutch er moro når du får det til, men kan være ett helvete. det viktigste er å få justert pedalen slik at den er lett å betjene.

skal bli moro se hva du dukker opp med. Så vidt jeg forsto hadde du kontakter i Lowbrows MC Hicktown.

Ja jeg så sykkelen først ute i April på finn faktisk, men da var jeg i samme situasjon, pengene strakk jaggu meg ikke til da.

Ja det er morro, blir mer å mer vandt til det å pedalen er justert slik at den er lett for meg å betjene. Det er faktisk jævli "chill" med fotclutch/håndgir, passer min kjørestill utmerket. Smile

Ja det stemmer. Smile Får opp byggelokalet i det nye huset, så fra desember så blir det å få stasjonen helt klar for det meste vertfall. Smile

Men blir jo helt surrete i huet av å se etter inspirasjon uten å kopiere helt..er jo så helvettes mye tøft som blir bygget, spessielt Japanerene er blitt helt rå på old school ser jeg.
Svar
Skikkelig chopper, slik mener jeg de ser best ut, gratulerer
Svar
(14-10-2014, 9:45)tutte Skreiv: Skikkelig chopper, slik mener jeg de ser best ut, gratulerer

Takker! Smile
Svar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)