Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Okei ,da
Ivrig MC fører med godt over 20 vintre på 2 hjul.
Har de siste 6 årene kjørt Electra, en grønn og hvit Police Spesial fra -89 over 300 K på meteret. Den fikk i år en etterlengtet motoroverhaling med porta topper,Andrews EV46 kam og Wiseco 10,5:1 stempler,så nå går den som ei kule.
Ellers kjører jeg 20-25 K i året mange med telt og grill mm. Hovedsaklig i Norges langstrakte land.
Svar
Hei og Velkommen Tutte.

Kjekk sykkel du har. Er det en electra som har vært brukt av politi, eller er den ny solgt til privat?
Liker selv også best touring (electra og Glide, (Road-Glide, Tour-Glide) men det er jo meg da.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Hallo Tutte!
artig å se deg her på forumet også. at du er en ivrig motorsykklist er det ingen tvil om.

du og konstabelen er trofaste venner som stadig drar ut på ny eventyr. å vi snakekr ikke en helge tur på noen mil. men snarere hundre mil eller mer.

see you on tha road.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
(15-03-2013, 16:24)Bagger Skreiv: Hei og Velkommen Tutte.

Kjekk sykkel du har. Er det en electra som har vært brukt av politi, eller er den ny solgt til privat?
Liker selv også best touring (electra og Glide, (Road-Glide, Tour-Glide) men det er jo meg da.
Har gjort tjeneste som Politisykkel "over there"
duh
PS: prøvde å legge ut et bilde fra min PC men jeg har ikke URL på et bilde fra harddisken..
Svar
For å legge til bilder, trykker en først på "Forhåndsvis innlegg"
Helt nede kan en velge å bla på pcen, for deretter å velge "sett inn i innlegg". Bildet kommer da der hvor du holder på å skrive.
2-3 ganger på enter først, vil få bildet lengre ned, osv

Håper dette hjalp Smile

Svar
Hei tutte. Kjempe bra at også endelig ble medlem Smile
Svar
(15-03-2013, 18:53)Bagger Skreiv: For å legge til bilder, trykker en først på "Forhåndsvis innlegg"
Helt nede kan en velge å bla på pcen, for deretter å velge "sett inn i innlegg". Bildet kommer da der hvor du holder på å skrive.
2-3 ganger på enter først, vil få bildet lengre ned, osv

Håper dette hjalp Smile
AHA, så jeg må innom forhåndsvisningen først.
Men det hjalp ikke, får ikke opp linjen merket "Vedlegg"
Skal prøve å oppdatere Java.
Svar
Hmm får du ikke opp dette når du trykker på forhåndsvis innlegg?

Svar
Ganz korrekt.
Hele linja "Vedlegg" er borte.
Kun Trådvisning. Bruker Mozilla Firefox
Svar
Skal se om jeg finner ut av dette. Bruker selv også firefox (19.02), hvilken versjon bruker du?
Må jo finne ut om det er forumet det ligger hos, eller din pc..

Er det andre som har problemer?
Svar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)