Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stor Shovelhead
La meg først si at kunnskapsrike personer (slik som jeg forstår du er Smile) er veldig positivt for forumet.
Hvis jeg skal "forsvare" Bagger (tror han kan det selv også hvis det er nødvendig) så er sylinder størrelse ofte 0.10, 0.20, 0.30 over stock (original) i de forskjellige kit'ene.
Jeg synes selv at det hadde vært merkelig hvis Bagger hadde skrevet en annen størrelse inch på kit'en en hva produsent kaller den.

Oppfatningen jeg fikk når jeg leste første svarer ditt oddhenj, var at du var veldig negativ til hele forumet, (du kritiserte jo en god del Smile ang direkte feil osv, flere innlegg av Bagger osv)vil også i samme slengen si at det ser ut til å ha forandret seg (eller tar jeg feil?).

Ja, ja håper du forstår hva jeg mener. Håper at du fortsatt er kritisk til innleggene, og at du kan være med å dele kunnskap her på forumet.
Svar
HD1340, jeg tror heller at oddhenj ville rette på noe han mente var uriktigheter. Nå er jeg da av den oppfatning at det er riktig, som forklart tidligere.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Jeg er av den oppfatning at verden ikke kommer videre hvis folk ikke diskuterer, at folk er uenige og har forskjellig mening er bare sunt etter min oppfatning. Smile Hvis jeg virket negativ, så var det slett ikke hensikten. Likevel kan jeg forstå at noen tror det, siden jeg er direkte i mine synspunkt. Trodde forum var ment for litt friske og saftige meningsutvekslinger...hehe
Svar
Som nevnt tildligere, diskusjoner er bra for å få frem svar,
Meningsutvekslinger er i dette forumet veldig nyttig, så ja, det er mer en velkommen.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  S&S Stroker shovelhead Tumbleweed 3 994 17-09-2018, 18:26
Siste innlegg: Jan-Ivar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)