Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strømfordelingsblokk
Det har ergret meg i lengre tid at det ikke er noe godt sted å hente strøm foran bak kåpa. Så nå gikk jeg og kjøpte meg en strømfordelingsboks på Biltema (art:84-566) og festet denne med dobbelsidigtape fremme inni inner-fairingen. Dermed har jeg et punkt jeg kan hente strøm fra med egen kabel rett på batteriet.     Her kunne jeg hente ut strøm til den nye Boss Marine stereoradio med SD-kort , USB og Aux innganger men ingen CD spiller, kjøpte radioen med to 6.5" høyttalere til 990,- og den er på 4 x 60 watt.     Ikke gæærnt!
Men det ble jaggu nok ledninger foran.    
Svar
Ser utrolig bra ut dette tutte. Touring modellene har utrolig mye ledninger, og nå når du kobler til en radio blir det fort enda mer Smile

Husk å blender ledninger som ikke lenger er i bruk, legg de slik at de uansett ikke kan bli våte.
Smart med en slik strømforelingsblokk, du kan også koble strømforsyningene til hovedlysene på denne for å få mer spenning.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Det er det som er planen, lurte på å legge en til under setet.
Men skulle kanskje ha lagt nytt komplett ledningsnett, det får jeg tenke på hvis jeg plukker ned hele sykkelen
Svar
Hvis du har tenkt å legge alt opp på nytt er det også andre fordel dåser med sikringer og mange utganger. Lette å lage hele systemer av.

Men det du har gjort nå ser bra ut, og er en bedre løsning en å la ledningene gå i spindelvev eller spagetti type slik som det kom på sykkelen din. Bra jobbet, og kjempe at du deler slikt med oss andre tutte Smile
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Som seg hør og bør må Stereoen døpes,

Og den bestod testenSmile
Svar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)