Tråder: 78
Ble medlem: Mar 2013
Omdømme:
20
Det får jeg til.
Tror du/dere det er mulig å få av lokket på girkassa uten å må ta den ut. Skulle gjerne fått justert skiftegaffelen for å få igjen 5 gearet.
Tråder: 10
Ble medlem: Jan 2013
Omdømme:
4
Muligheten er jo der, men I alle fall må starteren ut.
Tråder: 650
Ble medlem: Feb 2012
Omdømme:
72
En tar av toppdekselet for å kunne måle, justering skruen er på utsiden. Du trenger ikke å ta ut kassa.
Fant en film på youtube, gå til 32 minutter.
Bagger, the real custom Harley touring
Omdømme:
20
Dette skal sjekkes, 10 hundre takk.
Omdømme:
20
Siden jeg fikk ny tenning mm for 14 dager siden, har jeg fått kjørt litt.
MEN forrige fredag punkterte jeg skikkelig. Ingen skader i dekket men når jeg tok ut slangen stod det "Not for highway use". Jeg kjører mye motorvei så det passet dårlig. 2 store hull! Godt det ikke var framhjulet for da kunne jeg havnet til skogs.
Fikk dette lagt om på MC-verksted
Omdømme:
72
Not for highway use.....ganske enkelt i USA, ta den staten som har høyest tillatt hastighet, den må en gå utfra,, ellers blir det søksmål. Da ender en opp på 133 km/t, og siden statene er statene, ville de ikke ha kommet langt hvis slangene ikke tålte noen kilometer i timen ekstra, så la oss si min. 160 km/t. En snakker da ikke om en liten strekning, men kjøring over tid.
Så med andre ord,, i Norge bør disse slangene være mer en gode nok.
Ny slange da tutte, og hvis hullene var mot felgen, ny felg gummi,,,,
Omdømme:
20
Nei de var på yttersida. Ny slange med riktig merking. Men det hjelper ikke for nå stoppet den igjen. Plutselig ingen strøm, bare hakket og stoppet.
Orker ikke se på det nå...
Omdømme:
72
Når du får mot og vilje,,,, se om - kabel er festet godt i batteriet, og i andre enden, til gods, at den har god kontakt,,, muligens ta den av,,, puss frem til rent stål, smør på el.grease og monter på nytt