Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Til Bagger
Litt har på flasken uffen? Har lest gjennom dine innlegg og helt ærlig klarer ikke jeg å se noen svar som skulle tilsi verken misunnelse eller noe annet negativt. Bagger har prøvd å oppmuntre deg med dine egne ferdigheter, som han nevner at det er mye mer prestisje av å lage egne deler en å kjøpe ferdige. Du klarte jo kunststykket å se på det som negativt. Tok meg 20 sekunder på google for å se om det var farger til epoxy som ikke var pulver, og det var det i fleng. Nei, hvordan du klarer å se svarene du har fått som negative jantelov misunnelse er for meg en gåte. Les gjennom alt en gang til med andre briller på, så ser nok du også at ingenting er slik det ser ut til at du oppfatter det.

Når du prøver å være ærlig, skal jeg også være ærlig. Grunnen til at jeg ikke har svart deg på dine innlegg er at jeg la raskt merke til at uansett hva som ble sagt, tok du det som kritikk, selv ros. Da ville ikke jeg verken bruke tid eller energi i å svare deg på dine innlegg, regner med de også ville bli oppfattet som kritikk selv om jeg hadde rost sykkelen din.

Les gjennom en gang til du
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  Bagger prosjekt med epoxy Bagger 3 189 12-06-2020, 17:08
Siste innlegg: Bagger

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)