Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vann over hodet?
Ingen tvil om at jeg skal Tutte!
Fremflyttersett er på, 16" styre er og på, men jeg vurderer å bytte til lavt inntil jeg har kjørt endel. Estetisk er den pyntet med mye chrome, en flott sak med mine Harley øyne. Mye lyd og, kanskje på grensa til hva som godkjennes - får heller dempe etterhvert.
Når jeg tenker meg om er det vel mest de som sverger til asiatiske sykler som har vært utrolig skeptiske til denne som førstesykkel, joda - den er tung, men stabilitet og den lave høyden gjør at jeg føler meg trygg - og det mentale skal en jo ikke blåse av. Grunnen til at denne kom i hus nesten et år før tida er jo nettopp "love at first sight" og jeg skal ikke tvile lenger, ikke et sekund!
Svar
så lenge du føler deg trygg når du sitter på den er alt på stell.
16" apeheng kan jo bli noe høyt avhengig av din egen høyde selvfølgelig. i fart vil du ikke ha noen problemer med ett høyt styre.
men det kan jo ved manøvrering i lav fart blir noe mer usikkert.

sittestilling er viktig når du skal kjøre motorsykkel. prøvesitt og prøvekjør hvis du kan. å se cool ut når man kjører er ikke det viktigste.
det hjelper lite å ha mega attitude når du kjører i byen om du ikke klarer å kjøre mer en opp og ned Storgata ett par ganger før du må
parkere er sette deg ned for å drikke kaffe for å i det heletatt klare å kjøre hjem.

Tutte og jeg er nok mer opptatt av å sitte godt for å klare å kjøre lengre strekninger en å se kulest ut når vi er ute å kjører.
men det er jo klart noen er jo naturlig kule eller hva tror du Tutte.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
(31-07-2015, 11:10)Jan-Ivar Skreiv: så lenge du føler deg trygg når du sitter på den er alt på stell.
16" apeheng kan jo bli noe høyt avhengig av din egen høyde selvfølgelig. i fart vil du ikke ha noen problemer med ett høyt styre.
men det kan jo ved manøvrering i lav fart blir noe mer usikkert.

sittestilling er viktig når du skal kjøre motorsykkel. prøvesitt og prøvekjør hvis du kan. å se cool ut når man kjører er ikke det viktigste.
det hjelper lite å ha mega attitude når du kjører i byen om du ikke klarer å kjøre mer en opp og ned Storgata ett par ganger før du må
parkere er sette deg ned for å drikke kaffe for å i det heletatt klare å kjøre hjem.

Tutte og jeg er nok mer opptatt av å sitte godt for å klare å kjøre lengre strekninger en å se kulest ut når vi er ute å kjører.
men det er jo klart noen er jo naturlig kule eller hva tror du Tutte.

Jeg skal teste det ut, men trenger jo ikke lage utfordringene større i startfasen. Ser ikke mye kul ut hvis jeg har trøbbel med å håndtere sykkelen Flau tenker vi egentlig er kule nok som vi er alle sammen Hi-Hi Planlegger litt annet enn bykjøring, og det skal være så behagelig som mulig. Inntil jeg kommer meg skikkelig igang så kan den jo stå der å skinne i sola så lenge....

Får tilpasse til meg etterhvert som erfaringene kommer
Svar
Høres ut som en god plan. du har mye å se frem til.
naturen oppleves på en helt annen måte fra motorsykkel setet.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
Er nok ikke så veldig opptatt av å være cool Jan Ivar.
Det er jo dere som plages av mitt ytre, jeg bare lukker øynene når jeg passerer speilet..
Svar
Øvelse gjør mesterSmile Som nevnt tidligere kan kjørestilling lett tilpasses på en HD. Resten er opp til deg. Det som betyr noe er hodet montert på skuldrene dine, ikke fysisk styrke. Liker du sykkelen du har kjøpt er det det rette valget for deg, ikke hva andre mener eller synser om.
Jeg greier visst ikke å kopiere inn snutter fra you-tube her, men hvis du søker for eks "Girls on Harley Davidson" kommer det opp mange eksempler på jenter og hvordan de kan håndtere tunge sykler. Og sist, men ikke minst, gratulerer med flott sykkelSmile.
Svar
Velkommen, og gratulerer med valg av grom sykkel Smile Kjører selv med 16" apesoftail og kunne ikke vært mer fornøyd Wink
Svar
Takk Traveller og Nostalgia :-)
Jeg har fått prøvd meg og er overrasket over hvor stødig sykkelen er, herlig følelse å fortelle til skeptikerne at de tar feil. Har sett på youtube video og takk for tipset - dette går bare fint med øvelse og den øvinga fortsetter jo egentlig hele tiden. Har byttet til styre og opplever nok at den er mer presis, lettere å håndtere for en nybegynner og utseendemessig er det heller ikke noe å si på. Superfornøyd og ber om at vinteren går veldig fort - jobber inn ekstratimer utover og så blir det mer fri og turer når det førerkortet er i boks.
Svar
Lykke til med lappen Smile Hva slags styre ble det? Smile Bilder?
Svar
Takk for det , snart klar med teori og kjøring så snart de åpner igjen til våren. Ble T-bar og er superfornøyd, mer opplevd kontroll og det er bra.

Forsøker å legge ved bilde her, men får feilmelding. Se om jeg får fiksa det senere duh

Svar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)