Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vann over hodet?
Hei Lillian

Pen sykkel Smile
Hvilken feilmelding er det du får inn? Er bildene dine i stor oppløsning, hvis så vennligst lag de mindre. Normalt virker det bra med å trykke på Legg til vedlegg, for deretter å laste opp bilde, (må gjøres flere ganger for flere bilder), for deretter å trykke på Sett inn i post.

(Husker jeg rett, hadde jeg satt sperren inn på 1mb bilder, så prøv å reduser størrelse å gi melding om det virket, eller om du fikk en annen feilmelding.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
(29-09-2015, 7:55)Bagger Skreiv: Hei Lillian

Pen sykkel Smile
Hvilken feilmelding er det du får inn? Er bildene dine i stor oppløsning, hvis så vennligst lag de mindre. Normalt virker det bra med å trykke på Legg til vedlegg, for deretter å laste opp bilde, (må gjøres flere ganger for flere bilder), for deretter å trykke på Sett inn i post.

(Husker jeg rett, hadde jeg satt sperren inn på 1mb bilder, så prøv å reduser størrelse å gi melding om det virket, eller om du fikk en annen feilmelding.

Hei og takk. Veldig fornøyd med sykkelen
? Det ordnet seg, med tiden til hjelp og sjekk av feilmelding. Som du sier var det størrelsen på bildene.
Svar
Endelig igang med den hersens lappen.....og det er ikke enkelt. Intensivkurs skulle være tingen, men med nesten null erfaring fra før er det her skikkelig tøft. Når jeg får til en ting feiler det jeg kunne fra før. Nesten så jeg mister lysta, men det blir ikke aktuelt. Jeg har en nydelig HD som bare venter på at jeg skal ta den skikkelig i bruk.
Begynte å få tak på det, men måtte bytte sykkel og en ting er sikkert - det blir aldri BMW for meg. Vi blir rett og slett ikke venner - føler meg utrygg og det gjør jeg ikke på min Fatboy. Sitter sikkert i hodet, men jeg sliter. Jaja, ikke verdens undergang om det ikke går denne uka, bare å dra hjem - bruke det jeg har lært og trene videre. Sommeren er enda en stund.
Veldig god nytte av forumet for tips etc. og skal forsøke å senke skuldrene en smule, bruke det jeg har lært å la det stå til.
Treff i Svolvær skal jeg, kjørende :-)

Klar for ny bremsetrening og en frustrert kjørelærer :-) Griner duh
Svar
Jeg kjørte også BMW da jeg tok lappen. kjørte en GS650 knall god sykkel ute på landeveien men ett helvete i kjøregården hva man skulle krypkjøre og manøvrere den mellom hindre. fikk kjeft på oppkjøringa ett jeg kjørte for fort i kjøregården, men de la ikke stor vekt på det uansett.

Tok elv lappen da jeg var 40 år og hadde da knapt kjørt 2 hjul siden jeg kjørte moped. Men med en selvtillit som er langt over middels og med godt under middels i selvinnsikt gjør at jeg aldri er problemene i utfordringene. noe som mang en gang har brakt meg ut i problemer.

Men det viktigste er å slappe av og ikke stresse når man skal lære. sørg for å sitte godt på sykkelen. hvi det ikke er for mye styre kan du jo be om å få justert styret i en annen vinkel for å se om det kan hjelpe.

senk skuldrene og slapp av så går ting mye bedre.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
Hei

Har en BMW 700 her, starta på en Honda som jeg takla helt greit. Så måtte jeg bytte og det ble noe helt annet. Jeg hadde tonnevis med selvtillit når jeg kom, men det blir som du sier altfor mye stress. Får ikke innøvd øvelsen før det er rett på neste. SÅ - jeg dropper oppkjøring nå, senker skuldrene og fokuserer på å lære mest mulig og få godkjent det jeg kan. Fortsetter hjemme i normalt tempo før kjøregleden forsvinner helt. Flau

Jeg gir meg aldri, og vips så får jeg det beviset som gir meg lov til å skaffe erfaring.
Svar
Føler du at det er stress så gjør du ferdig kurset. å droppe oppkjøringen er selvfølgelig en mulighet, men den er vel inkludert i
kursavgiften?

ta oppkjøringen på lutten av kurset. skulle du stryke tar du noen ekstra kjøretimer på en kjøreskole og prøver igjen.
er du heldig klarer du oppkjøringen og kan ta frem din elskede Harley Davidson og begynnne sesongen for fult.
Svar
Hvordan gikk det med kurs og førerkort?
Svar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)