Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
starte mc klubb.
Hei.

Sitter og vurderer sammen med et kompisgjeng å starte egen mc klubb.
Noen som kan gi tips om hvordan man skal gå frem, for og få dette til?
"lover og regler" ang. farger, navn og merke?

klubblogo.
3 delt. 2 delt og helt merke. er et fritt fram og velge?

Håper noen kan hjelpe oss.. Flau
Svar
Skal du starte en 3 patch klubb vil jeg anbefale dere å ta kontakt med nærmeste klubb som er tilknyttet Norges modellen.

hvor i landet bor du? mulig jeg kan sette deg i kontakt med rett person eler klubb.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
(23-12-2014, 21:44)Jan-Ivar Skreiv: Skal du starte en 3 patch klubb vil jeg anbefale dere å ta kontakt med nærmeste klubb som er tilknyttet Norges modellen.

hvor i landet bor du? mulig jeg kan sette deg i kontakt med rett person eler klubb.

Hei.
Vet godt hvem som er nærmeste 3 patch klubb som er med i norgesmodellen, så det trenger jeg ikke hjelp til, men takk skal du ha Smile
Regner med at du vet da like godt som meg , at man blir bedd om å heller leke sammen med dem, en å starte egen klubb.

Nå var det ikke noe alternativ å være i denne klubben av flere grunner uten at jeg skal gå direkte inn på dem her på et offentlig forum.
Men regner strekt med at du selv ikke ville hatt tilhørighet, til en klubb som har mere gjennomtrekk av personer en vinmonopolet før stengetid. Og ikke er større en at de går på disp. å knapt dekker halvparten av kravet til norgesmodellen på medlemsmassen Flau

Så det vi ønsker er å få starte en klubb med kjøreglede, broderskap og masse sosialte felles innteresser.
Svar
Ser helt klart hva du mener.
Svar
Må det være 3 patch. Er jo mange klubber allerede som er både 1 og 2 patch og har det både gøyt og godt. Da slipper du også unna alle mulige ''lover og regler'' og kan konsentrere dere om sykkel, sosialt samvær, fester og alt annet som medfølger. Dere blir ikke sett nedpå av den grunn og de fleste treffene vil ikke nekte dere adgang heller. Gjør det enkelt.
Svar
Skal dere gå 3 patch må dere gå rette veien, å det er det grunner til.

1-2 patch er det vel bare til å kjøre på, men uansett passe på farger/navn og enkelte fonter som det er copyright på.

Klubbstarting tar tid å krever mye research å det kommer dere uansett til å tjene på senere. Nå starter snart sesongen å da er det jo en utmerket tid til å reise rundt å grave litt om hva som skal til.

Det jeg vet noen gjore her nå når de skulle starte opp, var at de lagde et utkast over ryggmerket (var 1 patch) og gikk til den lokale klubben de kjente med ryggmerket for å høre om det så greit ut, det setter de pris på. Smile
Svar
(23-12-2014, 21:44)Jan-Ivar Skreiv: Skal du starte en 3 patch klubb vil jeg anbefale dere å ta kontakt med nærmeste klubb som er tilknyttet Norges modellen.

Hei der.

Jeg er en som tenker å starte en 1patch klubb å ønsker å få tak på et reglement som jeg kanskje kunne satt meg inn i? 
Meg og dama som ønsker å starte sammen med en liten venne gjeng men er redd for å ha folk på døra så fort jeg oppretter en klubb liksom.
Kanskje jeg kunne fått hjelp til å komme i kontakt med noen i Kristiansand som ikke spør om jeg kan være med de i stede.?
Svar
At klubber spør om du heller vil bli med dem er ikke så uvanlig. 
Det er vel i bunn og grunn nok MC klubber i Norge. Hvis du leiter litt finner du nok en hvor dere passer inn.

Hvis du virkelig vil være med i en MC klubb så gå den tiden det tar å bli medlem i en eksisterende MC klubb.
Problemet er vel å få med seg dama som medlem. I HD miljøet er det svært få klubber som har både menn og damer som medlemmer.

Men hvis du på død og liv skal starte noe eget så kan du jo kontakte den 3 patch klubben som ligger nærmest der du bor så forteller de deg hva du må gjøre.

Men det enkleste er kanskje å kjøre som en gruppe uten å flashe noen form for merker. da får man som ofte innpass på de fleste treff og samlinger

Colors ar earned not bought!
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  Starte MC klubb ABC Bagger 3 3,238 24-05-2018, 12:17
Siste innlegg: Bagger
  Start av mc klubb Bikerboy31 6 1,308 14-04-2018, 17:21
Siste innlegg: Jan-Ivar
  MC klubb reportasjer på TV Bagger 2 3,326 28-06-2016, 8:30
  Organisert Kriminell MC Klubb Bagger 1 1,387 16-06-2016, 12:20

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)