Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
starter ikke lengre
Heilt grei den den Jan-Ivar Smile
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Tenker at jeg slenger inn bestillingen i morgen. Får se litt på forumet Jan-Ivar nevnte for å se hvilken jeg bestemmer meg for. Stoler på at både Daytona TwinTec og Dyna er gode, så valget blir da mellom de to (tenkte først selv på s&s, men tror jeg glemmer den)
Svar
Gubben. Begge to er gode. Selv foretrekker jeg twintec som er lette å stille inn og enkel å bytte kurver på.
En kan også velge mellom dual og singel fire (ps for singel må du kjøpe ny coil. Er virkelig å anbefale)
Dyna er også veldig bra, har vært bra i mange år, men twintec har nå komt mye lengre etter min mening.
Svar
Dyna s er enkel å justere inn men man kan ikke justere fremre og bakre sylindre hver fo seg som man kan på er avanserte typer som
Twin Tec og Crane HI4.
Jeg valgte Dyna S ret å slett fordi jeg liker det enkle.den var enkel å montere og justere. med singel fire må du i tilegg ha ett fest til 2 coiler.
Svar
Trenger ikke feste til to coiler hvis en velger coil som er 2:1. Altså to coiler i et hus. Ser da identisk ut som original HD dual fire coil.
Twintec er vel om mulig lettere å stille inn en Dyna, med hjelp av led som lyser på riktig (statisk) justering.
MEN en ting som en alltid bør ha i bakhode, dess mer funktjoner noe har, dess større sjanse for at noe kan gå sundt.

.jpg   twintec-single1.jpg (Størrelse: 8.61 KB / Nedlastinger: 31)
Single-Fire Coil (2:1 prinsippet)

.jpg   twintec-single2.jpg (Størrelse: 10.88 KB / Nedlastinger: 31)
2 Single-Fire Coils

Et annet veldig godt merke er Accel, koster da litt mer, ihvertfall tenningsmodulen.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Da er bestillingen inne. Stretch deler til koffertene, Stretch bakskjerm,

Det var tilbud på TwinTec kit, tenningsmodul, coil og kabler. Så får en for f håpe at det er grunnen til at den ikke starter.

Takker for hjelpen så langt. Smile
Svar
Det er vel ingen som har sagt at tenningen du har er ødelagt.
Du har ikke nevnt at du har justert tenningen, sjekket kondensatot.

Men når det er sagt, tror jeg at du blir godt fornøyd med kiten fra twintec.
Svar
HD1340. Det var ikke slik ment, jeg håper bare at det er den som lager problemer
Svar
"There is hope in hanging snor!" som en klok Nordmann engang sa.
Svar
Har du fått det til?
Hadde vert kjekt med tilbakemelding
Svar

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)