Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tutte vil delta under HD most wanted
En kan vel kalle dette for Harley-Davidson Most Wanted, som er tutte!!!!

En mer passende person til å vinne denne jobben finnes vel ikke på denne jord. Om det er snø, vind og regn, om solen skinner, om humøret er lavt eller høyt, tutte sitter i salen bak sin Electra Glide på jakt etter de beste motorsykkel veiene i landet.

Hva passer da vel bedre at VÅR tutte blir sendt ut i det store Europa på jakt etter de beste veiene, de beste opplevelsene Europa har å by på?
tutte er ikke personen som blir sliten etter 5-6 timers kjøring, nei, med medbrakt espresso maskin, telt og primus, ser han muligheter, glede og interesse hvor vi andre ønsket å kunne være hjemme i vår trygge seng.

En ekte viking ønsker vi skal kjøre rundt i over 20 land i Europa, på oppdagelse etter opplevelser vi andre kan nyte godt av i fremtiden.
Vi i HD4UM ønsker at tutte skal vinne denne jobben, få en Street Glide og sine vel fortjente penger, samtidig som tutte deler sine opplevelser på både tv og her i forumet.

Jeg oppfordrer alle til å se filmen på youtube, TRYKKE tommel opp (husk dette, veldig viktig) og del filmen på facebook og andre media. (Del filmen og gå inn på facebook og trykk på like til tutte )

https://www.youtube.com/watch?v=GtqAOpyDBjw

(legger ikke inn filmen her på forumet, kun link til filmen, grunnen er enkel, hvis jeg legger den inn her blir det vanskelig å trykke tommel opp)

Ønsker deg lykke til tutte, og dette håper jeg virkelig vil gå din vei. På turen i Europa håper jeg at vi kan treffes (uten kamera selvsagt he he) og ta en god prat med kaffe
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Har både delt og trykka tommel opp.
jeg kjenner mange i det Norske biker miljøet og blir til stadighet kjent med nye flotte folk.
men en mer dedikert biker når det kommer til kjøring en Tutte skal man nok leite lenge etter.
Håper virkelig du vinner Tutte. det er i tilfelle vel fortjent. du trenger virkelig en ny sykkel å kjøre med.
da kan du pensjonere din gode venn konstabelen og gi han an velfortjent opp pussing.
Lykke til!!!!!
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
Vinneren er idag blitt kjent, hans navn er Luis Castilla, vi hadde vel alle heller ønsket at det var tutte, men dessverre.
Bagger, the real custom Harley touring
Svar
Kan ikke vinne hver gang!
Bedre lykke neste gan Tutte.
A modest begining starts With a singel blow of a horn
Only the good die Young. Living as a Rebel dying as a Rebel.
Svar
Med over 10000 søkere er det ikke lett å komme gjennom nåløyet.
Har tatt 1,5 - 2 timers video-opptak fra den snøfylte torsdagen for 3 uker siden. Den burde gjøre susen , kanskje til neste år.
Svar

Tråder som kanskje er relaterte til denne...
Tråd Forfatter Svar: Visninger: Siste innlegg
  tutte Bagger 1 961 25-02-2015, 18:18
Siste innlegg: tutte

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)